"שלי לא מבינה מה זה הסתדרות; אם הייתי רוצה, ש"ס היו אתי"

    עמית דניאל No Comments on "שלי לא מבינה מה זה הסתדרות; אם הייתי רוצה, ש"ס היו אתי"

    יו"ר ההסתדרות נשמע בטוח מתמיד: "הבאתי הישגים יוצאי דופן, יש לי רוב מוצק" • על היריבה יחימוביץ: "מנותקת; מנהלת נגדי קמפיין הכפשות" • ומאיפה המימון לקמפיין?

    יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן צילום: אורן כהן, דוברות ההסתדרות
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, המתמודד על ראשות ההסתדרות מול ח"כ שלי יחימוביץ', אומר הבוקר: "לא שיניתי את ההתנהגות שלי בשום דבר מאז שאני מתמודד".

    לטענות כי הוא משתמש בעת האחרונה באיומי שביתה ביתר שאת, אמר "לפני שהתמודדתי היו הרבה איומים שלשמחתי לא התממשו כי הגעתי להישגים. שכר המינימום, עובדי קבלן, הסכם מסגרת, מאבקים משמעותיים של מגה והדואר שהצלתי אותם. בשלוש השנים האלה יש רזומה יוצא דופן".

    באשר למשבר התאגיד ואיומי השביתה שלו על הסכם שהוא עצמו היה שותף לו, אמר "אני מחויב לייצר השיג מקסימלי לגבי עובדי הרשות והתאגיד. לא אני פתחתי את הסיכום, ראה"מ פתח את הסיכום. אני עובד נקי, אני פועל למען העובדים. אני הגעתי להישגים משמעותיים במשבר הזה, אנשים מגיל 45-50 לא יפוטרו, אנשים מגיל 50 יקבלו פנסיה טובה יותר".

    "אתם חיים מספינים" האשים את המראיינים בגל"צ "אתם תראו את זה ביום הבחירות, יש לי רוב מוצק. שלי יכולה להגיד כל דבר כי היא נואשת. היא ממחזרת את אותם טיעונים והכפשות. היא מנותקת מההסתדרות והיא לא מבינה מה זה הסתדרות".

    הוא טוען כי בניגוד לקמפיין הכפשות שח"כ יחימוביץ' מנהלת נגדו "אני משתדל לעשות קמפיין חיובי" כשהושמע לו סרטון מתוך הקמפיין שלו התוקף את יחימוביץ', ענה "זה בשולי הקמפיין, זה לא עיקרי הקמפיין ואגב, הכל שם אמת".

    "אני אמרתי מה הבאתי, אני בא עם קבלות של עשיה וניסיון היא באה עם הכפשות ותו לא. היא נתנה 20 אחוז מההסתדרות שלה לש"ס. אם הייתי מאד רוצה ש"ס היו אתי".

    באשר לתקצוב הקמפיין שלו לראשות ההסתדרות, אומר "יש תקציב פוליטי לקמפיין בחירות לכל הסיעות. אני סירבתי, אגב, להעלות אותו בשנים האחרונות. זה פחות מאחוז אחד מהכספים הכוללים של ההסתדרות" אמר.



    0 תגובות